Blog
Főoldal Újdonságok Akciós termékek Előrendelés Bolhapiac Rendes webáruház
 
Szállítás és garancia Szállítás és garancia

Szállítási feltételek

Házhozszállítás futárszolgálattal

Megrendelt árudat Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, külföldi megrendeléseket a rendszer által ajánlott országokba teljesítünk. Amennyiben a listán nem szereplő országba szeretnéd megrendelésedet küldeni, írj nekünk a 'Vevőszolgálat' menüponton keresztül, és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

A házhozszállítás futárszolgálat segítségével történik, díja bruttó 1.100 Ft az ország bármely területére, bruttó 10.000 Ft feletti megrendelés esetében bruttó 900 Ft.

Bruttó 20.000 Ft feletti megrendelések esetében belföldi szállítási címekre a szállítási költségeket átvállaljuk tőled, azaz a szállítás ingyenes.

A Futár maximum 3-szor kísérli meg kiszállítást. Ha nem jár sikerrel az árut visszaszállítja a ScrapBolt számára. Munkatársunk további 1 hétig próbálja meg a kapcsolatfelvételt, aztán a megrendelést töröljük a rendszerből.

Személyes áruátvétel GLS Csomagponton

A megrendelt termékek személyesen is átveheted bármelyik GLS Csomagponton. Amennyiben van hozzád közeli GLS Csomagpont, akkor kérheted, hogy rendelésedet egy ilyen csomagpontba szállítsuk, ahol az adott csomagpont nyitvatartási idejében a megérkezést követő öt napon belül átveheted.

A GLS Csomagpont szolgáltatás ára 10.000 forint alatti vásárlás esetén 600 forint.

Ha 10.000 forintot eléri a vásárlásod értéke, akkor a GLS Csomagpontba történő szállítás ingyenes.

Ha átvetelkor szeretnéd a rendelésed fizetni, akkor készpénz mellett a legtöbb csomagponton bankkártyával is fizethetsz. A rendelési folyamat 'Szállítási információk' menüpontjában válaszd a személyes átvétel GLS Csomagponton lehetőséget és válazd ki a számodra megfelelő csomagpontot.

Előrendelt termékek

Amennyiben rendelésed előrendelt termékeket is tartalmaz, úgy a rendelés leadásakor választhatsz, hogy rendelésedet egyben (minden termék beérkezését követően) küldjük-e el, vagy a raktáron levő termékeket hamarabb is elküldhetjük-e. Ez utóbbi esetben a szállítási költség csomagonként kerül megállapításra.

Az előrendelés sajátossága, hogy nem minden terméket tudunk garantáltan beszerezni az adott határidőre, így előfordulhat, hogy rendelésed teljesülése hosszabb időt vesz igénybe. A termékek beérkezéséről folyamatosan tájékoztatunk. Ha úgy döntesz, hogy a már beérkezett termékeket küldjük el, úgy a szállítási költség csomagonként kerül megállapításra.

Reklamáció, szavatosság, jótállás

A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén szállítónk a kifogásolt terméket visszaszállítja, feltéve, ha a reklamáció már az átadásnál megtörtént.

Jogos reklamáció (nem azt vagy nem annyit kaptál, amit rendeltél) - illetve jótállási vagy szavatossági igény (minőségi hibás termék) esetén cégünk felveszi Veled a kapcsolatot egy új szállítási időpont egyeztetése végett. Az új szállítás költsége ebben az esetben természetesen minket terhel. A szavatossági idő 6 hónap, a jótállásal érintett termékek esetén a jótállási idő 1 év.

Ha bármiféle kérdésed, kérésed, észrevételed, vagy problémád lenne működésünkkel, az általunk forgalmazott termékekkel kapcsolatban, kérjük, jelezd azt nekünk. Fordulj hozzánk bizalommal hétfőtől péntekig, 09.00-16.00 óra között a 06 (70) 366 4888 -as telefonszámon, vagy a hét minden napján, a nap bármely időpontjában az info@scrapbolt.hu címen.

(jogszabályi háttér: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról, 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről – 305§ - 311§ A hibás teljesítés)

Szerződéskötés

Az áruházunkban feladott megrendelés az áruházunktól kapott visszaigazolást követően a 45/2014. Kormányrendelet alapján távollevők között kötött szerződésnek minősül. A szerződés nyelve magyar, nem minősül irásba foglalt szerződésnek, azt nem iktatjuk.

Elállás

A szerződéstől, az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhatsz. Az áru ellenértékét és a megrendeléssel kapcsolatban felmerült esetleges fuvardíjat az eDEA Kft. köteles legkésőbb 14 naptári napon belül visszafizetni. Az áru visszaszállításának költségét ebben az esetben neked kell viselni. Az eDEA Kft. követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Nem élhetsz az elállási jogoddal abban az esetben, ha olyan árut vásárolsz, amely a személyedhez kötött, amelyet az utasításaid alapján vagy kifejezett kérésedre állítottunk elő, illetve számítógépi szoftver esetében, ha annak csomagolását felbontottad.

Az elállás joga a 45/2014. Kormányrendelet alapján csak magánszemélyeket illet meg.

(jogszabályi háttér: 45/2014. Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól)

Köszönjük figyelmedet, és jó vásárlást kívánunk!

Szigethalom, 2009. november 1. - 1. verzió

Szigethalom, 2010. január 26. - 2. verzió (házhozszállítás díjának csökkentése)

Szigethalom, 2010. február 23. - 3. verzió (szállítási feltételek pontosítása)

Szigethalom, 2010. szeptember 19. - 4. verzió (szerződéskötés pontosítása)

Szigethalom, 2011. január 9. - 5. verzió (Pick Pack Pont átvétel)

Szigethalom, 2011. december 1. - 6. verzió (személyes átvétel pontosítása)

Szigethalom, 2012. január 1. - 7. verzió (szállítási feltételek pontosítása)

Szigethalom, 2014. június 13. - 8. verzió (45/2014 Kormányrendelés életbe lépése)

Szigethalom, 2015. január 1. - 9. verzió (elektronikus számlázás, szállítás díjának csökkentése, utánvét díjának törlése)


Az Általános Szerződési Feltételeket letöltheted Adobe Acrobat formátumban itt.